Promocja nawet najciekawszego produktu czy najlepszej usługi jest niezwykle trudna. Właśnie dlatego organizator konferencji Beauty Meeting wychodzi z inicjatywą dla tych firm, które dostarczają innowacyjne rozwiązania, wszak to właśnie na nich opiera się rozwój branży urodowej. Konkurs „The Best Innovation” ma w swoim założeniu pomóc wypromować nowy produkt lub usługę.
Jeśli więc jesteś producentem lub dystrybutorem działającym w sektorze Beauty – zgłoś się do konkursu i przekonaj organizatora, dlaczego Twój produkt / usługa jest innowacyjna i wyjątkowa. Spośród wszystkich zgłoszeń kapituła „The Best Innovation” wybierze najciekawsze pomysły i nagrodzi je pakietem sponsorskim, w skład którego wchodzi między innymi: bezpłatne stoisko, udział w spotkaniach z kupcami oraz możliwość prezentacji produktu na sali konferencyjnej podczas lutowej konferencji Beauty Meeting.
Zgłoszenia do konkursu można przesyłać drogą mailową lub za pomocą formularza kontaktowego. Zapraszamy do udziału!