Za nami II edycja Beauty Meeting!

Za nami II edycja Beauty Meeting!
W poniedziałek 18 lutego w warszawskim Airport Hotel Okęcie odbyła się druga edycja branżowej konferencji Beauty Meeting. Wydarzenie przyciągnęło tym razem ponad stu pięćdziesięciu uczestników. Jak zawsze przy okazji tego typu imprez goście mieli okazję wymienić się wiedzą i doświadczeniem. W dużej mierze pomogli w tym eksperci, którzy przygotowali dwanaście merytorycznych prelekcji. Tematyka wystąpień była bardzo aktualna, dzięki czemu każdy z uczestników mógł wynieść coś dla siebie.

Serię tegorocznych wystąpień otworzyła Anna Wydra-Nazimek, właścicielka firmy NEZA Group, działającej w obszarze marketingu produktów i usług kosmetycznych, która opowiadała o tym, jak obniżyć koszty kampanii reklamowych na FB. W dalszej części Marcin Głuszyński, właściciel bloga dla fryzjerów i właścicieli salonów fryzjerskich, pozostał w tematyce wykorzystywania internetu w pracy w branży beauty i podpowiadał, jak wykorzystywać czatboty w komunikacji ze swoimi klientami. O wyzwaniach, celach i przyszłości zawodowej kosmetologów w Polsce opowiedziała z kolei mgr inż. Justyna Gorlicka-Kruk, jedna z inicjatorek powstania Izby Kometologów, oraz członek tej organizacji.

Założycielka Grupy Mediowej We Do Media Group, Anna Wykurz przekonywała natomiast, jak ważnym narzędziem do budowania przewagi konkurencyjnej jest doświadczenie klienta w salonie i w gabinecie. Justyna Bielenda, Trener Biznesu w branży HR, sprzedaży B2B, Coach ICF, Structogram Polska, wieloletni praktyk w branży Beauty, mówiła zaś, jak sobie poradzić i wykorzystać zachowanie klienta do zwiększenia sprzedaży.

Nie mogło także zabraknąć zagadnień ekonomicznych. O tym, dlaczego właściciel salonu branży beauty musi wiedzieć, ile zarabia, mówiła ekonomistka i od 8 lat właścicielka salonu Martess HAIR & BEAUTY Marlena Grzymkiewicz. W kolejnej części poruszona została kwestia jak dotrzeć do klientów z pokolenia Millenials oraz Z, a tym tematem zajęła się Arieta Prusak – CEO agencji kreatywnej MOXIE. Kolejny, równie ważny temat to emocje pracowników SPA. Między innymi o tym, jak zdobyć i zatrzymać dobrego pracownika mówiła Anna Batusiewicz, właścicielka firmy doradczo-konsultingowej A.B. Doradztwo. Jednak zanim zatrudnimy pracownika, warto pomyśleć czy uczeń to konkurencja, czy potencjalny parter. Ten temat poruszyła kolejna prelegentka, Barbara Pado – kosmetyczka i nauczyciel zawodu w dziedzinie kosmetyka w Szkołach Policealnych z wieloletnim stażem.

Mikołaj Ostrowski, adwokat i założyciel kancelarii OWIW Legal, ostrzegał następnie zgromadzonych na widowni uczestników przed nieuczciwą konkurencją ze strony pracowników, a trener i szkoleniowiec Bartosz Paczyński podpowiadał, jak skutecznie budować wizerunek salonu online.

Serię wystąpień zamknął zwycięzca konkursu Expert Beauty Meeting, najwyżej ocenionej prelekcji przez uczestników pierwszej edycji konferencji Beauty Meeting – Rafał Pasenik. Skupił się on na kwestii rekrutacji pracowników z pokolenia Y i Z.

Podczas tej edycji publiczność również wybrała najbardziej przekonującego i profesjonalnego mówcę. Tym razem tytuł Expert Beauty Meeting trafił ex aequo do ubiegłorocznego triumfatora Rafała Pasenika oraz debiutującego Mikołaja Ostrowskiego. Na najniższym stopniu podium uplasowała się natomiast Anna Wykurz z agencji We Do. Media Group. Wszystkim prelegentom gratulujemy, a uczestników zapraszamy na kolejną edycję!