Serię tegorocznych wystąpień otworzyła Anna Wydra-Nazimek, właścicielka firmy NEZA Group, działającej w obszarze marketingu produktów i usług kosmetycznych, która opowiadała o tym, jak obniżyć koszty kampanii reklamowych na FB. W dalszej części Marcin Głuszyński, właściciel bloga dla fryzjerów i właścicieli salonów fryzjerskich, pozostał w tematyce wykorzystywania internetu w pracy w branży beauty i podpowiadał, jak wykorzystywać czatboty w komunikacji ze swoimi klientami. O wyzwaniach, celach i przyszłości zawodowej kosmetologów w Polsce opowiedziała z kolei mgr inż. Justyna Gorlicka-Kruk, jedna z inicjatorek powstania Izby Kometologów, oraz członek tej organizacji.
Założycielka Grupy Mediowej We Do Media Group, Anna Wykurz przekonywała natomiast, jak ważnym narzędziem do budowania przewagi konkurencyjnej jest doświadczenie klienta w salonie i w gabinecie. Justyna Bielenda, Trener Biznesu w branży HR, sprzedaży B2B, Coach ICF, Structogram Polska, wieloletni praktyk w branży Beauty, mówiła zaś, jak sobie poradzić i wykorzystać zachowanie klienta do zwiększenia sprzedaży.
Nie mogło także zabraknąć zagadnień ekonomicznych. O tym, dlaczego właściciel salonu branży beauty musi wiedzieć, ile zarabia, mówiła ekonomistka i od 8 lat właścicielka salonu Martess HAIR & BEAUTY Marlena Grzymkiewicz. W kolejnej części poruszona została kwestia jak dotrzeć do klientów z pokolenia Millenials oraz Z, a tym tematem zajęła się Arieta Prusak – CEO agencji kreatywnej MOXIE. Kolejny, równie ważny temat to emocje pracowników SPA. Między innymi o tym, jak zdobyć i zatrzymać dobrego pracownika mówiła Anna Batusiewicz, właścicielka firmy doradczo-konsultingowej A.B. Doradztwo. Jednak zanim zatrudnimy pracownika, warto pomyśleć czy uczeń to konkurencja, czy potencjalny parter. Ten temat poruszyła kolejna prelegentka, Barbara Pado – kosmetyczka i nauczyciel zawodu w dziedzinie kosmetyka w Szkołach Policealnych z wieloletnim stażem.
Mikołaj Ostrowski, adwokat i założyciel kancelarii OWIW Legal, ostrzegał następnie zgromadzonych na widowni uczestników przed nieuczciwą konkurencją ze strony pracowników, a trener i szkoleniowiec Bartosz Paczyński podpowiadał, jak skutecznie budować wizerunek salonu online.
Serię wystąpień zamknął zwycięzca konkursu Expert Beauty Meeting, najwyżej ocenionej prelekcji przez uczestników pierwszej edycji konferencji Beauty Meeting – Rafał Pasenik. Skupił się on na kwestii rekrutacji pracowników z pokolenia Y i Z.
Podczas tej edycji publiczność również wybrała najbardziej przekonującego i profesjonalnego mówcę. Tym razem tytuł Expert Beauty Meeting trafił ex aequo do ubiegłorocznego triumfatora Rafała Pasenika oraz debiutującego Mikołaja Ostrowskiego. Na najniższym stopniu podium uplasowała się natomiast Anna Wykurz z agencji We Do. Media Group. Wszystkim prelegentom gratulujemy, a uczestników zapraszamy na kolejną edycję!