Program

Program godzinowy

8:30 – 9:30

Rejestracja uczestników

Kawa, herbata, przekąski – Część wystawiennicza – foyer

9:30 – 11:10

Blok I

Sala konferencyjna

Jak obniżać koszty płatnych kampanii reklamowych na fb

Z wystąpienia dowiesz się:


– jak przygotować się do tworzenia reklam, żeby już na starcie 
uzyskiwać lepsze wyniki,


– jakie ustawienia reklam są kluczowe dla obniżania kosztów,


– jak optymalizować reklamy w trakcie trwania kampanii,


– jakie błędy powodują duży wzrost stawki za reklamy.

Anna Wydra-Nazimek

Magister kosmetolog, specjalistka ds. marketingu w branży beauty. Właścicielka firmy NEZA Group, działającej w obszarze marketingu produktów i usług kosmetycznych. Współpracuje z producentami i dystrybutorami kosmetyków, sklepami internetowymi oraz gabinetami kosmetycznymi i fryzjerskimi. Autorka popularnego bloga dla właścicieli i managerów gabinetów kosmetycznych – GABINET OD ZAPLECZA (https://gabinetodzaplecza.pl/), na którym dzieli się wiedzą i doświadczeniami związanymi ze skutecznym marketingiem dla salonów kosmetycznych, fryzjerskich i medycyny estetycznej. Porusza także tematy związane ze skutecznym zarządzaniem, sprzedażą, przepisami, edukacją. Autorka wielu e-booków i szkoleń, z których obecnie korzysta kilkaset gabinetów kosmetycznych w całej Polsce

Jak wykorzystywać czat boty w komunikacji ze swoimi klientami

Marcin Głuszyński

Autor bloga z poradami dla fryzjerów i właścicieli salonów fryzjerskich (https://www.martinstone.pl). Autor cyklicznych artykułów do Kuriera Fryzjerskiego oraz Barber Expert Magazine. Prowadzi występy edukacyjne na targach, a także szkolenia online i stacjonarne w całej Polsce. Właściciel Barber Shopu od 2,5 roku, wcześniej przez prawie 7 lat prowadził salon damsko-męski.

           Jego misją jest zmiana salonów na lepsze, dzięki edukacji branży z zakresu pozyskiwania             klientów, działań reklamowych w mediach społecznościowych, budowania marki, wyższej        jakości obsługi klienta, lepszej organizacji czasu oraz skutecznej rekrutacji.

PO CO NAM IZBA KOSMETOLOGÓW?

Wyzwania, cele i przyszłość zawodowa kosmetologów w Polsce

Agenda:


• Ochrona zawodu kosmetologa jako priorytet dla Izby


• Po co nam standardy zawodowe?


• Co zyskamy dzięki uregulowaniu zawodu i rynku beauty?

Mgr inż. Justyna Gorlicka-Kruk

Jedna z inicjatorek powstania IZBY KOSMETOLOGÓW oraz członek zarządu tej organizacji. Kosmetolog z wieloletnim doświadczeniem oraz certyfikowana specjalistka ds. laseroterapii. Posiada również kilkuletnie doświadczenie jako nauczycielka zawodu. Absolwentka Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia na kierunku Kosmetologii i Promocji Zdrowia oraz kierunku Technologii chemicznej Politechniki Krakowskiej

Doświadczenie klienta w salonie i gabinecie

jako istotne narzędzie do budowania przewagi konkurencyjnej

Agenda:

Jak sprzedawać więcej i pozyskiwać lojalnych klientów?


Dlaczego warto wprowadzać standardy obsługi?


Jak tworzyć ścieżkę doświadczenia klienta w salonie, klinice, gabinecie, by bezkosztowo zwiększyć liczbę klientów

Anna Wykurz

Założycielka grupy mediowej We Do Media Group, w skład, której wchodzi We Do Med & Beauty oraz We Do Hotels.
Ekspertka Komunikacji Online i Marketingu, Prelegentka, Autorka tekstów, Szkoleniowiec.
Na co dzień pomaga klinikom medycznym, salonom beauty, hotelom oraz obiektom spa budować wizerunek, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe oraz szkolenia.
Urodzony sprzedawca, uwielbia nowoczesną komunikację i nowe media.
Autorka licznych szkoleń, w tym m.in. „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywna Sprzedaż”, „Standardy obsługi klienta w klinice”.
Absolwentka międzynarodowego programu “Quantum Leep” T.Harv Ekera

11:10 – 11:30

Przerwa kawowa

Kawa, herbata, przekąski – Część wystawiennicza – foyer

11:30 – 12:20

Blok II

Sala konferencyjna

Zachowania klienta – dlaczego jedni klienci są małomówni, inni niemal wszystko opowiedzą w pikantnych szczegółach, a jeszcze innym zawsze brakuje czasu i często się spóźniają. Jak sobie poradzić i wykorzystać zachowania klienta do zwiększenia sprzedaży?

Każdy z nas jest inny i nie zawsze czujemy się „swojo” w kontaktach z naszymi klientami lub personelem .
Pokaże Tobie co wpływa na takie zachowania i jak sobie poradzić,
– poznasz możliwości zwiększenia sprzedaży,
– udoskonalisz komunikację,
– oraz wywieranie wpływu.

 

Justyna Bielenda

 

19 lat doświadczenia – Trener Biznesu w branży HR, sprzedaży B2B, Coach ICF, Structogram Polska, wieloletni praktyk w branży Beauty. Autorka książki „5 powodów dla których zamkniesz Beauty Biznes” oraz programu Expansion by Justyna Bielenda – wspomaga właścicieli i menadżerów branży Beauty w rozwoju, zarządzaniu biznesem Beauty w celu odzyskania rentowności biznesu, odzyskaniu wolności zawodowej oraz osobistej. Motywator i coach prowokacyjny. Na swoim koncie posiada założenie sieci salonów oraz spa, projekty rozwoju osobistego – „Boginie życia” „Leadership” z Iwoną Guzowską. Założycielka BEAUTY COACH ACADEMY.

Dlaczego musisz wiedzieć ile zarabiasz?

Wiele osób prowadzących salon nigdy nie przeszło konkretnej lekcji przedsiębiorczości, myśląc, że otwarcie drzwi salonu i wykonanie usługi jest wystarczające. Dlaczego zatem tylko garstka trwa na rynku dłużej niż dwa lata? Bo ta garstka wie ile zarabia…
1. Czym jest cash flow i dlaczego może być niebezpieczny dla salonu fryzjerskiego/ kosmetycznego?
2. Raporty- po co tracić na nie czas?
3. Myślisz, że więcej zarobisz kiedy porzucisz papierowy kalendarz?
4. Twoi pracownicy mają więcej od Ciebie! Pozwól, że to zmienimy.

 

Marlena Grzymkiewicz

Z wykształcenia ekonomistka i menadżer.
Od 8 lat właścicielka Martess HAIR&BEAUTY, trener kosmetologii oraz zarządzania salonem fryzjerskim/kosmetycznym. Doradca biznesowy i praktyk biznesu.
Inicjatorka i organizatorka spotkań dla kobiet “Kobiecy Bytom”, które zrzeszają ponad 400 kobiet.

12:20 – 12:50

Przerwa kawowa

Kawa, herbata, przekąski – Część wystawiennicza – foyer

12:50 – 14:05

Blok III

Sala konferencyjna

Jak dotrzeć do klientów z pokolenia Millenials oraz Z?

Z wystąpienia dowiesz się:

• Jak kupują, na co wydają i kiedy są lojalni? Trendy konsumenckie wśród pokoleń Y i Z

• Co sprawia, że już na starcie rezygnują z Twoich usług i wizyty w salonie?

• Jak stworzyć spójną i wyróżniającą się opowieść marki w salonie i przestrzeni online?

• Insta Stories i Influencer marketing,czyli 2 różne sposoby na przełożenie strategii wizerunkowej na konkretne narzędzia.

 

 

 

 

Arieta Prusak

Strateżka, CEO agencji kreatywnej MOXIE, specjalizującej się w działaniach dla marek z sektora lifestyle, szczególnie modowych, beauty i gastronomicznych. W codziennej pracy tworzy i wdraża spójne strategie komunikacji przekładające się na realne
i długofalowe sukcesy biznesowe swoich klientów. W marketingu projektuje usługi z wykorzystaniem metodologii service design nastawione na całościowe doświadczenie klienta. Zawsze na bieżąco z trendami, szczególnie w digital marketingu. Po godzinach rozwija kanał YouTube MOXIEtalks

Emocje pracowników Spa

Agenda
1.Jak zdobyć i zatrzymać pracownika.
2.Przyjazne środowisko pracy.
3.Relacje manager-zespół.
4.Przekazywanie dobrych i złych emocji-dotyk terapeuty.
5.Doświadczenia gości Spa -guest experience.

 

Anna Batusiewicz

Właścicielka firmy doradczo-konsultingowej A.B Doradztwo.
Z wykształcenia kosmetolog i specjalista zarządzania zasobami ludzkimi.
Wykładowca w Wyższej Szkole Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie w latach 2005-2013
Manager z 20 letnim doświadczeniem w branży Beauty.
Pracowała między innymi dla:
Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris; Kierownik pierwszego Kosmetycznego Instytutu Dr Irena Eris w Warszawie.
Manager sieci Salonów Piękności Denique,
Manager Salonu Beauty Center Malayka w Hotelu Hilton w Warszawie,
Kierownik działu Szkoleń i Kierownik Instytutu Kosmetycznego Norel Dr Wilsz,
Dyrektor Spa w Centrum Konferencyjno- Wypoczynkowym Pałac Żelechów…
Zarządza i doradza inwestorom, hotelom, ośrodkom i salonom spa . Obecnie, z sukcesami współpracuje z Hotelem Aurora Family & Spa w Międzyzdrojach w zakresie zarządzania Spa i organizacją recepcji hotelu.

Edukacja w branży beauty

Uczeń to konkurencja czy potencjalny partner

Pierwsze kroki – pierwsze potknięcia edukacyjne. Czy można coś zmienić?
Praktyki zawodowe: oczekiwania pracodawców, kandydatów na praktyki, a realia praktyk zawodowych.
Praca zawodowa: umiejętności, wymagania rynku beauty, wymagania pracodawców, wymagania klientów.
Odpowiedź na pytanie: Uczeń (słuchacz, student, kursant) branży beauty to konkurencja czy potencjalny partner?

 

Barbara Pado

– Mgr pedagogiki
– Technik Usług Kosmetycznych
– Mistrz Wizażu
– Egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie
21 letni staż pracy jako kosmetyczka,
19 letni staż pracy jako nauczyciel zawodu w dziedzinie kosmetyka w Szkołach Policealnych,
Szkoleniowiec z zakresu wizażu, stylizacji paznokci , stylizacji rzęs itp.
16 lat prowadzę własny Salon Fryzjersko – Kosmetyczny w Rzeszowie – Essence of Beauty, który w 2014 roku otrzymał tytuł najlepszy Salon Kosmetyczny w Rzeszowie w konkursie organizowanym m.in. przez czasopismo „Biznes Woman & Life”. 2015 rok to wygrana w programie telewizyjnym stacji TVN, TTV „Najlepszy w mieście”.
Od września 2018 prowadzę własną Policealną Szkołę dla Dorosłych Smart&Beauty w Rzeszowie, kształcącą w kierunku Technik Usług Kosmetycznych.

14:05 – 14:25

Przerwa kawowa

Kawa, herbata, przekąski – Część wystawiennicza – foyer

14:25 – 15:40

Blok IV

Sala konferencyjna

Nieuczciwa konkurencja ze strony pracowników,

czyli jak nie zostać okradzionym z klientów?

1. Pracownik/zleceniobiorca/podwykonawca – z kim możemy zawrzeć umowy lojalnościowe?
2. Na czym polega obowiązek zachowania poufności i zakaz konkurencji?
3. Jak zabezpieczyć bazę klientów na odejście pracownika/zleceniobiorcy/podwykonawcy?
a. struktura organizacyjna firmy;
b. zwyczaje firmowe (czy pracownicy udostępniają swoje numery telefonów?);
c. postanowienia umowy;
d. wprowadzenie polityki bezpieczeństwa danych;
e. odebranie oświadczenia o zaznajomieniu się z tajemnicą przedsiębiorstwa.
4. Umowa z pracownikiem/zleceniobiorcą/podwykonawcą – szczegóły
a. umowne zakazy konkurencji;
b. obowiązek zachowania poufności;
c. kary umowne- straszak i ułatwienie w dochodzeniu należności
5. A co jeśli dojdzie do naruszenia poufności i nieuczciwej konkurencji;
a. Roszczenie cywilne – ile możemy uzyskać;
b. Zadośćuczynienie – a może coś na teatr?
c. Przeprosiny też można;
d. Więzienie!

 

Mikołaj Ostrowski

Adwokat i założyciel OWIW Legal. Absolwent aplikacji sądowej i adwokackiej. Ekspert w branży Beauty. W szczególności doradza prawnie i bizensowo właścicielom i menadżerom salonów kosmetycznych, fryzjerskich oraz spa. Współpracuje z producentami i dystrybutorami kosmetyków, sklepami internetowymi oraz gabinetami kosmetycznymi i fryzjerskimi. Autor bloga dla właścicieli i managerów gabinetów kosmetycznych oraz salonów fryzjerskich „Prawo w salonie urody”, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem zdobytą podczas obsługi prawnej tej branży

Jak skutecznie budować wizerunek salonu online

Fałszywe opinie.

Prowadzisz markę w branży beauty i często spotykasz się z negatywnymi opiniami?
Dowiedz się jak budować i pielęgnować wizerunek online swojego salonu!

Fałszywe opinie? Znieważające komentarze? Agresywni klienci? Nie tylko Ty często spotykasz się z tym problemem. Ale czy jesteś świadomy, że istnieje sposób, aby sobie z nim poradzić?

Dowiedz się jak i kiedy reagować na komentarze, a także jak znaleźć wszystkie opinie na temat Twojego salonu w Internecie!

Zacznij budować mocny i pozytywny wizerunek swojej firmy już dziś!

Bartosz Paczyński


Wykorzystuje Social Media do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Od ponad 10 lat wspiera firmy w działaniach SEM i jest Certyfikowanym Partner Google AdWords.
Prowadzi agencję Social Media Content Hero wyspecjalizowaną w kampaniach Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube) oraz Google AdWords.
Trener i Szkoleniowiec.
W jego portfolio znajdują się takie firmy jak: Onet.pl, Tajskie Spa, Huawei, Ladies First, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego.

Jak rekrutować i zatrzymać pracowników z pokolenia Y i Z ?

Podczas wystąpienia dowiecie się:
Dlaczego młodzi ludzie nie odpowiadają na ogłoszenia ?
Co to jest Employer Branding i jakie ma znaczenie
Po co ? Jak ? Dlaczego tak ? – efektywne sposoby pozyskiwania pracowników
Sukces zaczyna się w głowie
Case study moich Klientów

Rafał Pasenik

Zwycięzca konkursu Expert Beauty Meeting – najwyżej oceniona prelekcja przez uczestników I edycji konferencji Beauty Meeting!

Właściciel firmy szkoleniowej H&R System. Motywuje, wspiera i rozwija kompetencje swoich Klientów. Misją Rafała Pasenika jest pomoc hotelarzom i restauratorom poprzez propagowanie przyszłościowych, sprawdzonych rozwiązań, których głównym celem jest podnoszenie jakości świadczonych usług, umocnienie pozycji rynkowej, a w efekcie osiągnięcie
pełnego zadowolenia Gościa oraz poprawieniu wyników finansowych firmy.
Do jego Klientów należą najlepsi w branży. Między innymi Hotele SPA Dr Irena Eris, Hotel Aurora Family & SPA, Hotel Willa Port**** Conference Resort & SPA, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Malinowy Dwór Hotel**** Medical Spa, Hotel & SPA Dębowe Wzgórze, Dwór Złotopolska Dolina Mansion House, Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje, Cottonina Villa & Mineral SPA Resort

15:40 – 16:00

Zakończenie konferencji i rozstrzygnięcie konkursu

Expert Beauty Meeting 

Sala konferencyjna