Program

Prelegenci konferencji Beauty Meeting

8:00-8:50

Rejestracja uczestników

Kawa, herbata, przekąski

Część wystawiennicza – foyer

8:50-9:00

Oficjalne rozpoczącie konferencji

Scena główna

9:00-10:30

Prezentacje blok I

Scena główna

Marcin Fengler

Radca Prawny w kancelarii

Malejczyk-Fengler

Temat prezentacji:

Zgoda klienta na zabieg – co warto o niej wiedzieć

W prezentacji poruszony będzie temat powodów, dla których uzyskuje się zgodę od klientów, wymagań prawnych, jakie zgoda musi spełnić, by była prawnie skuteczna oraz korzyści, jakie przedsiębiorca uzyskuje mając zgodę klienta na zabieg określonego rodzaju (w kontekście odpowiedzialności za taki zabieg). Temat obejmować będzie także kwestię ryzyk i odpowiedzialności w razie nieuzyskania zgody w sposób wymagany przez przepisy prawa.

Justyna Gwiazda-Wapińska

Kosmetolog, manager

Właścicielka She Day Spa

Temat prezentacji:

Employer Branding wybór czy obowiązek w czasach rynku pracownika branży BEAUTY

Czym jest Employer Branding?

Twój wygląd i wygląd Twojej marki – jak Cię widzą tak Cię piszą.

Twój pracownik – Twój kluczowy ambasador!

Rekrutacja relacyjna – czy warto?

e-wizerunek marki.

Jak czasy rynku pracownika wykorzystać do zbudowania najlepszego zespołu.

Michalina Dyczkowska

PR & MEDIA

Yasumi Polska

Temat prezentacji:

Videomarketing na facebooku – czy opłaca się reklamować gabinet kosmetyczny tworząc materiały video.

Agenda: Podczas prezentacji prowadząca udzieli odpowiedzi na pytania:

Czy videomarketing może pomóc w promocji gabinetu kosmetycznego?

Jak stworzyć ciekawy materiał filmowy – określenie przekazu, charakterystyka persony, narzędzia design thinking w tworzeniu materiałów video.

Gdzie emitować i jak promować materiały video?

Czy do nagrania filmu potrzebne jest profesjonalne studio nagrań?

10:30-11:00

Przerwa kawowa

Kawa, herbata, przekąski

Część wystawiennicza – foyer

11:00-12:30

Prezentacje blok II

Scena główna

Monika Lipa

Dyplomowana kosmetyczka, technik sterylizacji medycznej oraz masażystka

Temat prezentacji:

Parę słów o sterylizacji

Opowiem Ci to, czego sama nie wiedziałam zaczynając przygodę ze sterylizacją. Z wykładu dowiesz się między innymi:

Jakie przepisy obowiązują gabinety kosmetyczne?
Jaka jest prawidłowa kolejność czynności higienicznych?
Jak powinien wyglądać ciąg dekontaminacyjny?
Jak dbać o narzędzia, żeby dłużej Ci służyły?
Dlaczego warto wypracować swoje procedury?
Jaką datę ważności ma Twój sterylny pakiet?
Jak dobrze dokumentować sterylizację?
Najczęściej popełniane błędy.

Aneta Florek

Manager Spa/ kosmetolog

Hotel Lemon Resort SPA

Temat prezentacji:

Wiara w siebie oraz samodyscyplina – początek spełnienia marzeń w branży beauty

Opowiem Wam o swojej przygodzie, będzie to podróż motywacyjna!

Udało mi się stworzyć własną markę kosmetyków, podjąć współpracę z najlepszymi firmami kosmetycznymi, brać udział w najważniejszych wydążeniach BEAUTY, organizować Eventy kosmetyczne cieszące się ogromnym zainteresowaniem. SPA które stworzyłam bardzo dobrze prosperuje co zdecydowanie podnosi rangę hotelu.
Postanowiłam zawalczyć o swoje marzenia, pokonałam swoje słabości na obecną chwilę dzięki doświadczeniu, poznanym osobom ale przede wszystkim samodyscyplinie jestem pewna iż mogę osiągnąć jeszcze więcej.
„ JEŻELI NIE ODNIESIESZ ZWYCIĘSTWA NAD SAMYM SOBĄ, ZOSTANIESZ PRZEZ SIEBIE POKONANY” Napoleon Hill

12:30-13:00

Przerwa kawowa

Kawa, herbata, przekąski

Część wystawiennicza – foyer

13:00-14:30

Prezentacje blok III

Scena główna

Sandra Dryka

Właścicielka

Aesthetic Manager

Temat prezentacji:

Savoir Vivre – dobre maniery w gabinecie kosmetycznym, czyli jak sprawić by i Twój gabinet stał się prestiżowy.

W natłoku obowiązków i codziennej rutyny często zapominamy o najważniejszych aspektach naszej pracy. Skupiamy się na nowościach, metodach sprzedaży, e-marketingu, zapominając o najbardziej istotnej rzeczy jaką w obsłudze klienta stanowi szacunek i dobre maniery. Czasami drobne detale wpływają na sposób postrzegania klientów wobec Twojego gabinetu. Wygląd gabinetu, reklama, porządek – to tylko początek. Jak powinien wyglądać personel? O czym powinien rozmawiać przy kliencie, a o czym nie? W jaki sposób zwiększać prestiż swojego gabinetu bez nakładów finansowych? Podczas krótkiej prezentacji odpowiem na Twoje pytania i rozwieję wiele wątpliwości.

Sandra Kowalska

specjalista ds. zadowolenia klienta

Versum

Temat prezentacji:

Obsługa doskonała – czyli efekt “wow” przy każdej wizycie.

Troska o zadowolenie klientów to fundament prowadzenia każdego biznesu beauty. Ich satysfakcja ma bezpośredni wpływ na budowanie wizerunku gabinetu, ponieważ zadowolony klient chętnie wraca i dzieli się dobrymi wrażeniami z innymi. Dlatego właśnie tak ważne są wysoka jakość obsługi i znajomość potrzeb klienta. Zasadniczą rolę w tej kwestii odgrywają umiejętności komunikacyjne, które powinny być stale rozwijane.

Z prezentacji dowiesz się:

Co zrobić, aby klient był pozytywnie nastawiony do Twojego gabinetu jeszcze przed wizytą

Dlaczego pierwsza wizyta w salonie nie może przebiegać tak jak każda następna

Na co zwrócić uwagę przy obsłudze stałych klientów

Dlaczego wizyta w salonie nie kończy się na wykonanej usłudze

Rafał Pasenik

Właściciel – H&R System

Temat prezentacji:

Jak skutecznie motywować zespół?

Agenda:

Jak sprawić, by szef był realnym liderem zespołu?
Jaka jest rola menadżera w zespole?
Jak skutecznie motywować pracowników?
Jak konkursy sprzedażowe oraz komunikacja werbalna i niewerbalna mogą pomóc motywować pracownika?

14:30-15:00

Przerwa kawowa

Kawa, herbata, przekąski

Część wystawiennicza – foyer

15:00-16:30

Prezentacje blok IV

Scena główna

Żaneta Stanisławska

Businesswoman, przedsiębiorca

Broadway Beauty

Temat prezentacji:

Jak zarabiać na współpracy nie wydając ani złotówki? O sile crossmarketingu

Dziś konkurencja na rynku beauty jest ogromna. Jeśli masz wrażenie, że próbowałaś już wszystkiego i żadna metoda nie przynosi pożądanych efektów, powinnaś zdecydować się na zastosowanie cross-marketingu.
Cross-marketing, pojęcie tłumaczone jako marketing krzyżowy, polega na współpracy przynajmniej dwóch podmiotów, których oferty się uzupełniają, nie stanowiąc przy tym dla siebie bezpośredniej konkurencji. Współpraca może polegać na wzajemnym oferowaniu klientom zniżek na usługi partnerskiej firmy, voucherów, rozdawaniu darmowych produktów i reklamowaniu się. Pole do popisu jest bardzo duże: salon beauty może potencjalnie współpracować na przykład z firmą sprzedającą naturalne kosmetyki, fizjoterapeutą, butikiem, wspomnianą już siłownią, stylistą lub coachem. Wymienione powyżej usługi łączy jedno: wszystkie adresowane są do osób, które dążą do zmiany i są gotowe zainwestować w poprawę swojego samopoczucia i wyglądu. Wykorzystaj jeden z najskuteczniejszych mechanizmów marketingu i kieruj swoje działania do potencjalnych klientów.

Marlena Grzymkiewicz

dyrektor zarządzający

Martess Spa&Massage

Temat prezentacji:

Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi

Jak wiele razy myślałaś/ myślałeś czy dobrze rozwiązujesz konflikt z klientem? Jak to się stało, że on w ogóle powstał?

I jak teraz z niego wybrnąć, żeby wyjść z niego cało…

Podczas mojego wystąpienia pokażę Ci jak zabrać się do tematu, czyli:

Identyfikacja sytuacji kryzysowych

Przygotowanie procedur zarządczych

Działania w sytuacji kryzysowej

Działania pokryzysowe

Anna Wykurz

CEO – we do. media group

Temat prezentacji:

Jak zwiększać sprzedaż i pozyskiwać lojalność klientów w usługach beauty.

Agenda:

Czy wiesz, że na zrobienie pierwszego wrażenia masz tylko 11 sekund?

W przypadku usług wysokiego zaufania gdzie chodzi o wygląd i zdrowie klienta, to właśnie pierwsze 11 sekund decyduje o tym, czy potencjalny klient podejmie decyzję o zakupie, czy też nie. Często dzieje się to dużo wcześniej zanim klient pojawi się u Państwa w salonie, w klinice, w spa.

Poznaj sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży i zbudowanie lojalności klienta.

Z prelekcji dowiesz się m.in:

Co zrobić by przygotować się odpowiednio do pierwszego wrażenia?
Jak zwiększyć sprzedaż usług oraz lojalność klienta?
Na jakim etapie sprzedać i jak sprzedawać by robić to skutecznie?

16:30-16:50

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagrody Expert Beauty Meeting

Scena główna

16:50-17:00

Konkursy wizytówkowe z nagrodami

Zakończenie konferencji

Scena główna

Obserwuj naszą stronę i profil na FB, będziemy na bieżąco publikować informacje o tematyce i naszych prelegentach.