Anna Wykurz jest założycielką grupy mediowej We Do Media Group, w skład której wchodzi We Do Med & Beauty oraz We Do Hotels. Na co dzień pomaga klinikom medycznym, salonom beauty, hotelom oraz obiektom spa budować wizerunek, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe oraz szkolenia.
Nasza tegoroczna prelegentka to urodzony sprzedawca. Uwielbia nowoczesną komunikację i nowe media. Na swoim koncie ma wiele przeprowadzonych szkoleń, w tym m.in. „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywna Sprzedaż”, „Standardy obsługi klienta w klinice”. Ponadto jest absolwentką międzynarodowego programu “Quantum Leep” T.Harv Ekera.
Podczas konferencji Beauty Meeting 2019 Anna Wykurz wygłosi prezentację pt. „Doświadczenie klienta w salonie i gabinecie jako istotne narzędzie do budowania przewagi konkurencyjnej”, podczas której poruszy następujące zagadnienia:
- Jak sprzedawać więcej i pozyskiwać lojalnych klientów?
- Dlaczego warto wprowadzać standardy obsługi?
- Jak tworzyć ścieżkę doświadczenia klienta w salonie, klinice, gabinecie, by bezkosztowo zwiększyć liczbę klientów.
Do zobaczenia na kolejnym święcie branży urodowej w poniedziałek 18 lutego w gościnnych progach Airport Hotel Okęcie!